سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
آستانه

حوزه/حجت‌الاسلام مقدسی پور امام جمعه شهرستان آستانه گفت: از برترین جلوه‌های تقوای الهی، تعظیم شعائر الله است و اربعین رمز دوام و بقاء حماسه حسینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، جلسه هماهنگی مراسم دلدادگان و جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی ۱۴۰۳ شهرستان شازند امروز با حضور ائمه جمعه شهرهای شازند، آستانه، فرماندهی ناحیه مقاومت، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و حوزه علمیه خواهران و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج شازند برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام مقدسی پور امام جمعه شهرستان آستانه در تشریح ابعاد رخداد عظیم و جهانی اربعین خاطر نشان کرد: از برترین جلوه‌های تقوای الهی، تعظیم شعائر الله است و اربعین رمز دوام و بقاء حماسه حسینی است.

وی افزود : برترین شعائر الهی، شعائر حسینی است.

امام جمعه شهرستان آستانه تصریح کرد: پیاده روی اربعین یکی از برکات نهضت بزرگ اسلامی زمانه ما و انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود که آن حرکت که در داخل عراق به عنوان اربعین شناخته می شود به یک حرکت جهانی و یک اتفاق بسیار بزرگ تبدیل شده و به آن نقطه ای رسیده که حدود بیست و پنج میلیون نفر در این اجتماع عظیم حضور پیدا می کنند.

در ادامه این مراسم هماهنگی جهت پیاده روی جاماندگان عشاق الحسین علیه السلام در روز اربعین از شهرستان شازند به سمت امامزادگان آستانه و احداث موکب در بین راه برای رفاه حال مردم پرداخته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha